Ofte stillede spørgsmål
Hvordan tilmelder man sig PARK Prime?1. Vælg tilmelding til PARK Prime
Du kan tilmelde dig PARK Prime ved enten at gå ind på www.parkstyling.dk – og vælge PARK Prime i menuen, her kan du se fordelene og tilmelde dig ved at trykke på knappen ’Bliv medlem nu’.
Du kan også tilmelde dig i din PARK salon – ved at skanne deres unikke QR-kode, på den måde bliver du tilknyttet din PARK salon og får tilbud om events de måtte afholde.
2. Udfyld tilmeldingsformularen
På tilmeldingssiden skal du udfylde alle felter markeret med en * korrekt, da disse er obligatoriske for oprettelse til PARK Prime. Nederst på tilmeldingssiden vil du blive bedt om at acceptere betingelser og vilkår for medlemsklubben.
Det er vigtigt, at du læser disse, inden du tilmelder dig PARK Prime.
3. Betal for PARK Prime
Når du har udfyldt tilmeldingsformularen skal du trykke ’Bliv medlem’, vil du blive viderestillet til en sikker, krypteret betalingsside. Her kan du vælge om du vil bruge kreditkort eller MobilePay. Du afslutter registreringen ved at trykke på ’Tilmeld’.
4. Velkommen til PARK Prime
Du vil kort tid efter tilmelding modtage en velkomstmail, som bekræfter dit PARK Prime medlemskab. I denne mail vil du også kunne finde din unikke rabatkode, som du skal benytte for at gøre brug af dine fordele online på www.parkstyling.dk. I din lokale PARK salon skal du blot informere din frisør om du er PARK Prime medlem, så hjælper de dig med at gøre brug af dine fordele.
Herefter vil vi blot sige – Velkommen til PARK Prime, vi glæder os til at forkæle dig!
Information omkring PARK Prime
Herunder kan du få oversigten over de mest stillede spørgsmål om PARK Prime.
Kan jeg ændre min tilmelding?
Du kan logge ind på din PARK Prime side ved at gå ind på www.parkstyling.dk – vælge PARK Prime i menuen og dernæst trykke på ’Log ind’, brug din e-mail eller telefon nummer til at logge ind. Så kommer du ind på din side, hvor du kan ændre dine oplysninger, derudover kan du også tilføje og fjerne dine familiemedlemskaber.
Kan jeg annullere min tilmelding?
Nej, det kan du desværre ikke. Årsagen er, at dit abonnement automatisk bliver aktiveret til at kunne benyttes i alle vores saloner med øjeblikkelig virkning. Du har dog ret til at fortryde købet af dit PARK Prime medlemskab i 14 dage fra tidspunktet for aftalens indgåelse, dvs. fra den dato hvor du afgiver din bestilling, såfremt du ikke har gjort brug af dine medlemsfordele.
Jeg har ikke modtaget min velkomstmail?
Hvis du ikke modtager din velkomstmail, skal du først tjekke din ’uønsket e-mail’ eller spam-mappe, da velkomstmailen er autogenereret og derfor kan risikere at havne i disse mapper. Er mailen ikke at finde der, kan du kontakte kundeservice på telefonnummer: +45 82 82 40 50.
Er det sikkert at tilmelde mig abonnementsbetaling online?
Vi anvender et af de sikreste online-bestillingssystemer på markedet, og vi gør alt for at forbedre vores software, så vi er sikre på, at vi altid tilbyder den højst mulige sikkerhed. Vi anvender det bedste krypteringssoftware på markedet, Secure Sockets Layer (SSL), som krypterer eventuelle følsomme informationer såsom navn, adresse og kreditkortoplysninger. Dvs. at informationer, som sendes mellem din computer og vores website, ikke kan læses af andre.
Hvilke betalingskort kan jeg bruge?
Vi tager imod følgende betalingskort:
Dankort, VISA, Mastercard, Maestro, JCB, American Express
MobilePay
Af sikkerhedsmæssige årsager skal kortindehavere godkendes af både kortudstederen og PARK Concept A/S. Vi tager sikkerheden meget alvorligt og overdrager derfor ingen informationer til andre.
Hvordan ser jeg mine abonnementsoplysninger?
Du kan logge ind på din PARK Prime side ved at gå ind på www.parkstyling.dk – vælge PARK Prime i menuen og dernæst trykke på ’Log ind’, brug din e-mail eller telefon nummer til at logge ind. Så kommer du ind på din side, hvor du kan ændre dine oplysninger, derudover kan du også tilføje og fjerne dine familiemedlemskaber.
Tekniske problemer
Hvis du har tekniske problemer, anbefaler vi, at du sørger for at have de sidste nye opdateringer til dit styresystem. Hvis du stadig har problemer med at benytte vores hjemmeside, er du altid velkommen til at kontakte vores kundeservice på +45 82 82 40 50 eller infoprime@parkstyling.com – Så vil de gøre alt, hvad de kan for at hjælpe dig.
Hvordan afmelder jeg mit abonnement?
Du kan afmelde dit abonnement ved at kontakte vores kundeservice på +45 82 82 40 50 eller infoprime@parkstyling.com – husk at have din mail og/eller telefonnummer samt medlemsnummer klar, når du ringer.
Hvordan kommer jeg i kontakt med jer?
Hvis du ikke har fået svar på dit spørgsmål på denne side, kan du kontakte kundeservice, som svarer tilbage hurtigst muligt.
Sådan kontakter du PARKS kundeservice
Send din forespørgsel til infoprime@parkstyling.com
Ring til os på telefonnummer: +45 82 82 40 50
Kontakt Salon Chic
Har du spørgsmål? Kontakt os endelig
Vi sidder klar til at besvare ethvert spørgsmål, du måtte have, som du ikke får besvaret her på hjemmesiden. Så tøv ikke med at ringe eller skrive til os.
Ring til os på telefon (+45) 45 87 92 93 eller send en mail til kontakt@chiclyngby.dk. Vi besvarer din henvendelse hurtigst muligt.